fredag 4. januar 2013

NYHET! B2B Lettere & Gladere 2013

Trenger du en livsstilendring?
Er du i faresonen for Diabetes type 2, hjerteinfarkt, blodpropp er noen kilo over det anbefalte nivået, tungpustet og sitter for mye?
Vær klar over at ikke all fedme vises utenpå. Noen kan være såkalt innfeit, det vil si at de indre organer og blodårer "bader i fett". Spiser du usunt, røyker du og rører deg lite, så har du nok en høy fettprosent selv om du er slank.
Jeg kan hjelpe deg med å endre kurs mot et lettere og gladere deg dersom du vet at dette er umulig alene.
Mitt livsstilendringskonsept har tett oppfølging og med en varighet på 12 måneder, vet vi at endringene sitter. Likevel er du ikke ferdig etter 1 år, men skal fortsette treningen ute sammen med meg og de andre i Energi & Treningsglede.

Visste du at:
Dersom du har Diabetes type 2 eller er i faresonen for å utvikle denne sykdommen, så skyldes den først og fremst en usunn livsstil med overvekt og fedme.
Diabetes type 2 kan føre til svikt i organer som igjen kan føre til at du blir blind. Ble du litt overrasket nå?
Vel dette er ikke det eneste du kan frykte.
*Du kan få hjerteinfarkt
*Svikt i nyrer
*Ødelegge hud i beina som kan føre til amputasjon
* mm

Løsning:
Du kan bli helt frisk ved å legge om livsstilen din med aktivitet, trening, sunn kost og vektnedgang.
B2B Lettere & Gladere hjelper deg gjerne på veien til målet og passer på at du holder deg der med å lære deg nye vaner innen trening og kost.

Pris:
Ja, det koster litt. Men du får personlig oppfølging både med ukentlige PT-timer og ukentlige PT i gruppe-timer. Vekt, mål, fettprosent, kostholdsplan og treningsplanlegging.
I tillegg får du en dedikert inspirator, motivator og trener som ikke gir deg opp, selv om du har mest lyst til å gi deg selv opp. Jeg drar deg opp igjen, for når du først er under mine vinger, skal det mye til at du slipper unna.
Jeg bruker å sammenligne PT-pris med frisørtimer, massasje, hudpleie, kiropraktor, fysioterapi, tannlege osv, ikke akkurat billig, men nødvendig og med personlig oppfølging. Du får det du betaler for og du får resultater.

Påmelding og mer info:
Ta kontakt på mail: marit.reinkjoep@gmail.com

Test:
Tell hvor mange timer du sitter i løpet av en vanlig arbeidsdag.
Du skal faktisk aldri sitte mer enn 1 time sammenhengende i løpet av en dag. Etter 1 time må du opp å bevege kroppen. Stolen dreper!


Jeg gir meg ikke, gjør du?

Jeg har få plasser, og oppstart så snart som mulig nå i januar. Så ikke vent for lenge, det er faktisk din livskvalitet og helse som står på spill.

Hilsen Marit




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar